Systeembeheer en ontzorgen

Ons team van experts denkt met u mee. Wij nemen de complexe ICT-processen voor u uit handen, zodat u zich kunt focussen op uw kernactiviteiten.

Een goede communicatie met u als klant vinden wij hierbij van groot belang. Wij zijn op uw locatie maar ook op afstand het centrale aanspreekpunt voor uw onderneming.

Door regelmatig uw vestiging(en) te bezoeken, worden wij met uw medewerkers en in uw organisatie vertrouwd.

Hierdoor kunnen we gezamenlijk een optimaal resultaat bereiken en zijn wij u van dienst bij al uw automatiseringsvraagstukken.

Systeembeheer
Systeembeheer

Persoonlijke en vertrouwd

Ons doel is vertrouwd te zijn in uw organisatie. Door korte lijnen te hanteren zijn we voor u goed bereikbaar. Zo bent u vertrouwd met uw persoonlijke systeembeheerders en werken we effectief samen.

Advies en voorlichting

Wij adviseren u graag. Dat doen we pro-actief doordat we trends en nieuwe technieken volgen en beproeven.

Daarnaast organiseren we sessies en bijeenkomsten waarvoor we verschillende professionele sprekers uitnodigen. Zo wordt u voorgelicht over actuele zaken en laten we specialisten vanuit diverse branches aan het woord.

Ja, ik wil goede support!

Calamiteitenplan

Calamiteitenplan

In geval van een verstoring wilt u zo snel mogelijk weer verder kunnen werken. Samen met u stellen we de impact van storingen vast en bepalen we welke maatregelen we kunnen treffen.

Zo kan een product als Next business day service voldoende zijn voor niet kritische systemen maar is ondersteuning of een 10 seconden failover noodzakelijk voor essentiƫle services.

Onze IT-specialisten adviseren u graag en kijken we samen welke mogelijkheden het beste bij uw organisatie passen.

Misschien ook interessant voor u:

Ja, ik wil goede support!